selamat datang

Monday, 12 March 2012

(^_*)

hai semua dah lama saya tak up kat blog nie kan..rasa dah 1 tahun tak up...hihihihi..tadi baru lepas tengok citer hantu dalam botol kicap..best jugak citer tu...ok lah kawan2 saya nak g mandi jap nanti saya up lagi k...

Wednesday, 1 February 2012


ni la jadi kalau dah mengantok sangat..hahahahaha..tak boleh blah betul la..korang nak jadi macam budak nie ker??hahahaha...jap2 baru perasan nie budak ker apa??kerja sekolah macam budak sekolah menengah..

BuRuNg KaKaK tUa

”Seorang suami yang baru pulang dari Luar negara membawa Burung Kakak Tua sebagai kenangan.
Isteri : “Kenapa abang beli burung ni? istimewa sangat ke?”
Suami : “Ooo.. awak nak tau ye??
Sambil mengangkat tangan kiri dan memainkan jarinya… secara spontan burung
kakak tua itu menyanyi Lagu Pop… Lalu lelaki itu menurunkan tangan kiri dan mengangkat tangan kanan, burung kakak tua itu menyanyikan Lagu Rock pula… 
Isteri : “Bagaimana kalau kedua-dua tangan diangkat serentak?”
Suami : “Cubalah lah angkat kalau nak tahu.. !!”
Isterinya terus mengangkat kedua-dua belah
tangannya dan terdengarlah…
Burung Kakak Tua : “SATU-SATU LAH… BODOH!!!”

Saturday, 21 January 2012

cuti sekolah.

huh,,cuti sekolah dah tibe..saya tak tahu la nak buat apa..kerje sekolah bertimbun2..tapi tetap jugak kene buat..hari jumaat atau semalam..saya di naik pangkat menjadi ketua pengawas perpustakaan..huh,,memang seronok lah kan..mula2 nya ingatkan jadi pengawas perpustakaan biasa je..tak sangka lah kan..tapi bersyukur je kat tuhan(ALLAH)..