selamat datang

Friday, 23 December 2011

makan maggi

tadi baru lepas makan maggi,,,pastu tiba2 adik saya nak maggi tu...saya pon pergi la buat lagi satu,,,dia tu suka sangat suka menyusahkan saya je keje nye....

Monday, 12 December 2011

dalam perjalanan hendak bermain dengan adik.

salam semua...hari ni saya hendak bercerita tentang dalam perjalanan hendak bermain dengan adik...saya memang suka bermain dengan adik saya tetapi saya tidak suka dengan perangai adik saya yang suka menangis..kalau dia menangis takpe saya tidak suka dia menangis kerana kalau dia menangis saya pulak yang kena marah dengan mak saya...tapi saya pon sayang adik saya macam saya sayangkan mama dan engku saya...

Sunday, 11 December 2011

malam yang dingin (malam isnin) part 1

salam semua...malam ini sungguh dinggin kan??tadi saye baru lepas menonton cerita mickey mouse....seronok juga cerita tu..anda suka ke tengok cerita mickey mouse???tapi malam ni sungguh dinggin sekali kan??saye suka malam yang dinggin boleh tidur dengan nyeyak ka kawan-kawan...tapi terima kasih la yang sudah followers saye k...ada sesiapa yang tak suke blogg saye boleh la beritahu saye k..ok lah tu saye dah tak de iedia nk tulis apa..apapun terima kasih k..nanti korang baca malam yang dinggin (malam selasa) part 2 plak k...:):)<3anda semua memng baik hati kerana sudah membaca..(dalam hati--> dah melalut kemana tak tahu la..)

kenduri semalam

salam semua,,,damia nak cite pasal kenduri semalam..saya suka sangat kenduri semalam,,,terbaiklah kan...saya pakai tudung berbelik2,,,macam nak pengsan,,,tapi kenduri semalam lah yang paling terbaik...:)nanti buatlah lagi kenduri macam tu barulah orang seronok...

hari yang indah

mula-mula sekali saya hendak bercerita tentang hari yang indah,,malam semalam saya sudah tengok gerhana bulan,,sungguh cantik,,,dan sungguh menarik..korang tengok ker gerhana bulan malam semalam??sapa yang tak tengok tu memang la rugi...<3 :)